رمضان و ادامه خشونت ها

رمضان و ادامه خشونت ها

نیلوفر مستعد

بِأَيِّ ذَنۢبٖ قُتِلَتۡ٩ سوره تکویر: ترجمه (به کدامین گناه کشته شده اید)؟

شاید طی دو ماه اخیر یکه سپری گردیده است، صد ها هموطن ما شهید و زخمی جنگ افروزی تروریستان گردیده اند و این در حالیست که بهانه جهاد نام نهاد شان که قبلا جنایات خود را زیر نام آن توجیه میکنند آنهم با توافق با آمریکا تبدیل به صلح میان شان گردیده و در نتیجه دشمنان دیروز دوستان امروزی گردیدند، و این مردم مظلوم و رنج کشیده افغانستان است که با جنگ و شرارت افکنی دشمنان دین وطن همه روز قربانی میشوند، در کدام جای دین مقدس اسلام و سایر ادیان باطل آمده است که مردم روزه دار و بی گناهی که جهت به جای آوردن امر الله (ج) آماده افطار بودند، کشته شوند؟ از به میان آمدن گروه بدنام طالبان این گروه در پی دوام جنگ، تخریب کشور و کشتار مردم مظلوم این مرز بوم گماشته شده اند و هیچ رحمی به انسان و حتی به حیوانات ندارند، زمانی که طالبان به شمال کابل حمله ورشدند این گروه با یورش شان به ولسوالی های شمال کابل انسان و مسلمان خیر؟ باغها، کاریزها، منابع آبی و زمین های زراعتی را به خاک یکسان کرده و مردم این دیار را مجبور به مهاجرت و خانه کوچ نمودند، مردم ما این جنایت طالبان را به یاد دارند و هرگز فراموش نمی کنند.

خواست مردم از رهبری دولت جمهوری اسلامی افغانستان اینست تا زمانیکه تروریستان طالب در سنگرهای گرم جبهات توسط نیرو های دفاعی و امنیتی، این فرزندان صدیق کشور کوبیده نشوند و به باداران خارجی شان جواب دندان شکن داده نشود، این گروه خواهان مصالحه و صلح و تامین امنیت در کشور نبوده بلکه در جهت تداوم جنگ و کشتار مردم ما بوده و نیتی جهت صلح و مفاهمه ندارند.

هم چنان از مردم شریف و مظلوم خویش می خواهیم جهت جلوگیری از حملات ناگوار تروریستی و انفجاری و تامین امنیت محلات خود در پهلوی نیرو های امنیتی و دفاعی کشور قرار گرفته و نگذارند تروریستان طالب باعث بی امنیتی محلات شان گردند.

نور ښکاره کړئ

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *

Back to top button