هدف طالبان از حضور نوجوانان در صفوف شان چیست؟

عارف نظری

لواط در فقه اسلام و قوانین جزایی، اصطلاحی است که برای عمل شنیع هم‌بستری مرد با مرد و جمع شدن آن دو با یکدیگر برای اطفای غریزه جنسی به کار می‌رود. و دارای احکامی است که در قرآن به آن پرداخته شده است.

لواط، عملی حرام و بسیار زشت، در دین لوط (علیه‌السّلام) بود.

«ولوطـا إذ قال لقومه أتأتون الفاحشة ما سبقکم بها من أحد من العــلمین• انکم لتأتون الرجال شهوة من دون النساء بل انتم قوم مسرفون؛ و (به خاطر آورید) لوط را، هنگامی که به قوم خود گفت: آیا عمل بسیار زشتی را انجام می‌دهید که هیچ یک از جهانیان، پیش از شما انجام نداده است؟! • آیا شما از روی شهوت به سراغ مردان می‌روید، نه زنان؟! شما گروه اسرافکار (و منحرفی) هستید!»

«ولوطـا إذ قال لقومه انکم أتأتون الفاحشة ما سبقکم بها من أحد من العــلمین• ائنکم لتأتون الرجال وتقطعون السبيل وتأتون فی نادیکم المنکر فما کان جواب قومه إلا أن قالوا ائتنا بعذاب الله ان کنت من الصـدقین؛ و لوط را فرستادیم هنگامی که به قوم خود گفت: شما عمل بسیار زشتی انجام می‌دهید که هیچ یک از مردم جهان پیش از شما آن را انجام نداده است! • آیا شما به سراغ مردان می‌روید و راه (تداوم نسل انسان) را قطع می‌کنید و در مجلستان اعمال ناپسند انجام می‌دهید؟! اما پاسخ قومش جز این نبود که گفتند: اگر راست می‌گویی عذاب الهی را برای ما بیاور.»

«وجاءه قومه یهرعون الیه و من قبل کانوا یعملون السیئات قال یـقوم هؤلاء بناتی هن أطهر لکم فاتقوا الله ولا تخزون فی ضیفی الیس منکم رجل رشید؛ قوم او (به قصد مزاحمت مهمانان) بسرعت به سراغ او آمدند- و قبلا کارهای بد انجام می‌دادند- گفت: ‌ای قوم من! اینها دختران من اند برای شما پاکیزه ترند! (با آنها ازدواج کنید و از زشتکاری چشم بپوشید! ) از خدا بترسید و مرا در مورد میهمانانم رسوا نسازید! آیا در میان شما یک مرد فهمیده و آگاه وجود ندارد؟!»

«ولوطـا إذ قال لقومه أتأتون الفاحشة وأنتم تبصرون• ائنکم لتاتون الرجال شهوة من دون النساء بل انتم قوم تجهلون؛ و لوط را (به یاد آور) هنگامی که به قومش گفت: آیا شما به سراغ کار بسیار زشتی می‌روید در حالی که (نتایج شوم آن را) می‌بینید؟! • آیا شما بجای زنان، از روی شهوت به سراغ مردان می‌روید؟! شما قومی نادانید!»

زندگی قوم لوط که به انحراف جنسی و همجنس‌گرایی و عادات زشت و ننگین دیگر در دنیا مشهورند، و همچنین پایان دردناک زندگی آنها می‌تواند تابلوی گویایی برای کسانی که در منجلاب شهوت غوطه‌ورند بوده باشد، و گسترش این آلودگی در میان انسانها ایجاب می‌کند که این ماجرا بارها خاطر نشان گردد. به تازگی در یک نامه، برخی فرماندهان گروه طالبان عنوانی رهبری شورای کویته نگاشته اند: به دلیل کثرت حضور افراد خورد سال در میان جنگجویان این گروه فساد اخلاقی و انجام عمل شنیع لواط نیز به اوج خود رسیده است. به همین دلیل این فرماندهان موضوع را به رهبران شان در کویته رسانیده اند. تا رهبری پیرامون موضوع مطابق به حکم شرع تصمیم بگیرد. اما رهبران شورای کویته گفته اند که حضور افراد خورد سال سبب دلگرمی مجاهدین می شود و به همین خاطر تا می توانند افراد خورد سن را به صفوف خویش جلب و جذب کنند .

به باور رهبری شورای کویته، بودن افراد خورد سن دو مفاد به این گروه دارد:

اول_ اینکه رقم جنگجویان شان بالا می‌رود.

دوم- جنگجویان بالای 20 سال و 30 سال دلگرم می شوند و زودتر صفوف این گروه را به بهانه رخصتی و خانه رفتن ترک نمی کنند.

در گذشته نیز چندین بار از این موضوع گزارش شده بود. یکی از نوجوانان انتحاری که توسط موظفین امنیتی دستگیر شد. وی صریحا در اظهارات خود اعتراف نمود که وی در زمان تمرین عملیات انتحاری شبانه توسط فرماندهان این گروه مورد تجاوز جنسی قرار می گرفته است. این فرد گفته که طالبان و مبلغان این گروه به مخاطبان خود می‌گفتند که برای بمبگذاری انتحاری آماده شوند و در دنیای دیگر به بهشت خواهند رفت و پس از اینکه وعظ و تبلیغ خودرو تمام میکردند، هریک با دیگری به خلوت رفته عمل عمل زشت لواط را انجام میدادند.

آنچنانکه دیده میشود، هر روز طشت رسوایی طالب از بام افتاده و در انظار مردم رسوای خلق و خالق اند. امروز جهانیان نام طالب را مرادف ومساوی به شخص مفعول می شناسند. این گروه امروزه نه به عنوان مدافع اسلام بلکه بنام گروهء لواط کار و همجنسگرا لقب گرفته اند.

طالب به هیچ هنجار اخلاقی پابند نیست، هیچ مرز و حدودی را نمی شناسد. همه چیز برایش ابزار است.

نور ښکاره کړئ

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *

Back to top button