اسرائیل بیشتر از 600 دختر پاکستانی را به خدمت گرفته است

اسرائیل بیشتر از 600 دختر پاکستانی را به خدمت گرفته است

نیلوفر مستعد

پاکستان کشوری که از بدو تاسیس و جدا شدنش از پیکر شبه قاره هند بزرگ که آنهم ، دسیسه و توطئه کلان و خطرناکی برای مردم آزادمنش افغانستان و هندوستان از سوی دولت بریتانیای کبیر در منطقه ی مابود، تا این دم، هیچ گاهی روابطش با دولت ها و رژیم های افغانستان اعم از شاهی ، جمهوری انقلابی ، جمهوری اسلامی ، دوستانه نبوده است. در آینده ها هم نخواهد بود، زیرا در سیاست های استعماری و استعماری دولت شاهی انگلیس، حتی در قرن بیست ویکم، کدام تغییر بشری و منطقه ای بوجود نیامده است. لذا پاکستان هم چون مولود نامیمون دوران استعمار است. و سیاست خصمانه اش در برابر هندوستان، افغانستان و کشورهای منطقه تغییر نخواهد کرد!

پاکستانی ها اگر مردم افغانستان را در دوران جهاد پناه دادند، آنهم غرض آلود و توطئه و دسیسه علیه ملت مسلمان افغانستان بوده است، که تهاجم کماندوهای پاکستانی « زیر نام طالب و القاعده .. » به کشور ما و مبدل ساختن افغانستان به زندان « مخوف و سیاه پاکستان وافغانستان » خود، گواه این ادعا میباشد. از سوی دیگر« جهاد » را بهانه ای برای اشغال کشور ما تراشیدند و از این مدرک میلیاردها دالر را بدست آوردند وآنرا « گاو شیری » تلقی کرده غربی ها به ویژه امریکایی ها را که جنرال معدوم ، ضیاالحق دیکتاتور و جنرال اختر عبدالرحمن ریس آی. اس .آی گفته بودند که افغانستان و کابل را آهسته، آهسته آتش بزنید و ویران کنید !» عمق این جنایت ها را میتوان در کتاب های : خاموش مجاهد، و تلک خرس » نوشته مهره خبیثه ی آی اس آی دگروال یوسف مراجعه نمایند . و این استعمارگران کهنه کار انگلیس بود که پاکستان را ژاندارم منطقه ساختند و پیامدهای خیلی خطرناک آن را، ما مردم افغانستان از 1352 تا حال، با چشم سر می بینیم که چگونه میهن ما را ویران، برخی از رهبران سیاسی وملاهای کاذب را مغز‌شویی و میلیون ها شهروند افغانستان را « قصابی کردند » که حالا ما از ماتم داری آن خلاص نمی شوم و نزدیک است که هفته ی شهید ما به « قرن شهید » مبدل گردد.

یک عالم دین در جمع غفیری از مردم گفت : « من در دوران جهاد نزد یک عالم برجسته ای پاکستانی، در شهر کراچی درس می خواندم، او همیشه ما را به جهاد و کشتار مردم و ویرانی کشور ما تشویق و ترغیب و حتی وادار می ساخت ، ویک روز برایش گفتم که استاد: ما را به این گونه کارها دعوت و تشویق می کنی ، چرا در همین شهر کراچی، اسلام آباد و پشاور و میرام شاه ، جهاد نمی کنی و طالبها را تشویق نمی نمایی؟

درحالیکه مراکز فحشا، جرم و جنایت و صدها کار زشت جریان دارد . او پاسخ داد، که این جا وطن ماست، ما وطن خود را ویران نمی کنیم و طاقت یک روز بی برقی را داریم. این مدعیان دروغین جهاد و اسلام دین را ابزار ساخته اند برای اهداف نامقدس شان. به تازگی یک خبرگزاری معروف دنیا فاش ساخت که بیش از ۶۰۰ دختر جوان پاکستانی در ارتش اشغالگر اسرائیل خدمت می‌کند. ارتش اشغالگر که دو روز قبل بیش از ۲۰۰ طفل و زن را در فلسطین به شهادت رسانیدند. و به مسجد الاقصی نخستین قبله مسلمان هتک حرمت نمودند، هیچ صدای اعتراضی از دولت پاکستان به گوش نرسید. روزگاری یکی از اساتید گفته بود. “پاکستان کشوری که در نام مسلمان، در فرهنگ هندو و در سیاست انگلیس است” و این دقیق‌ترین تعریف در شناخت پاکستان است.

نور ښکاره کړئ

ځواب دلته پرېږدئ

ستاسو برېښناليک به نه خپريږي. غوښتى ځایونه په نښه شوي *

Back to top button